Човновий мотор Parsun F20A BMS

78000 грн 76830 грн
Є в наявності
  • Опис

    Човновий мотор Parsun F20A BMS

    Модель, яка здатна перевершувати сподівання щодо реальної робочої потужності, надійності та легкості керування. Недорогий, але надійний агрегат для середніх і великих човнів. Здатен виводити їх на глісер навіть із вантажем та 3-4 людьми. А також забезпечувати комфортний, продуктивний тролінг.

    Переваги 4х тактного 2-циліндрового човнового мотора Parsun F20A BMS

    1. Надійність, підтверджена гарантією на 3 роки.
    2. Ефективне співвідношення високої потужності та невеликої ваги.
    3. Безвідмовна система запуску на базі CDI та захищеного від корозії ручного стартера.
    4. Три передачі зі зручним перемикачем та захист від запуску на передачі.
    5. Ергономічна, комфортна румпельна система кермування для кращої маневреності.
    6. Режим мілини та 4-позиційна трім-система зі спрощеною зміною диференту.
    7. Зовнішній паливний бак, місткості якого вистачить на довгу прогулянку чи тролінг.
    8. Генератор для живлення електроприладів у комплекті.
    9. Потужний захист від корозії, що дає змогу використовувати мотор у солоних акваторіях.
    10. Надзвичайно низький рівень шуму, вібрації, шкідливих викидів.
    11. Заощадливе й продуктивне використання палива і ресурсу агрегату.
    12. Дуже низька ціна для такого комплексу переваг.

    Для кого? Для чого?

    Човновий мотор для тролінгу Parsun F20A BMS – популярна модель серед власників середніх та великих човнів різних конструкцій. Вона здатна легко вивести на глісер надувний або жорстко-корпусний плавзасіб довжиною 4,5-6 м із 3-4 людьми, запасом палива та обладнанням для дозвілля.

    Парсун-20 демонструє найкращі якості сучасних човнових моторів від відомих брендів. Причому, в різних сферах застосування, зокрема комерційній. Його використовують, як:

    • човновий мотор для риболовлі з місця;
    • човновий мотор для тролінгу;
    • човновий мотор для полювання;
    • човновий мотор для прогулянок на глісері;
    • човновий мотор для перевезення пасажирів або вантажів;
    • човновий мотор для прокатних човнів та інших видів водно-моторного бізнесу;
    • човновий мотор для буксирування водних атракціонів та легких плавзасобів;
    • човновий мотор для рибних та водних господарств, природоохоронних, дослідницьких проектів, тощо;
    • човновий мотор для рятувальних служб;
    • човновий мотор для інших потреб, де потрібен недорогий, надійний і простий агрегат у 20 к.с.

    Для яких плавзасобів?

    Тихий човновий мотор Parsun F20A BMS має короткий дейдвуд розміру S, який відповідає висоті транця 381 мм. Потужний антикорозійний захист корпусу та компонентів дає змогу використовувати його на солоних водоймах. Використовується в якості основного агрегату на:

    • надувних (ПВХ) човнах;
    • алюмінієвих човнах;
    • пластикових човнах;
    • RIB човнах.

    На невеликих катерах, яхтах та вітрильних плавзасобах може відігравати роль запасного або маневрового мотора.

    Перед купівлею човнового мотора радимо переконатися, що його потужність відповідає характеристикам плавзасобу та допускам його виробника.

    Особливості недорогої 20-сильної моделі човнового мотора Парсун Ф 20 A Бе Ем Ес

    Легкий монтаж. Монтажна система дуже проста – транцеві скоби та струбцини. Легка вага агрегату дозволяє встановити мотор самотужки за кілька хвилин. Для ще більшої зручності перенесення мотора є спеціальна ручка. Ковпак мотора фіксується на простій застібці, що полегшує доступ до внутрішніх компонентів при обслуговуванні.

    Швидкий запуск. Ручний стартер у корпусі, максимально захищеному від корозії. Пуск навіть холодного мотора зазвичай здійснюється з першої-другої спроби навіть у несприятливих погодних умовах та при низькій температурі повітря. Допомагає ручка зручної форми та розміру.

    Надійне запалювання. Інноваційна цифрова запалювальна система CDI забезпечує точну подачу іскри потрібної потужності. Вона заощаджує ресурс свічок, паливо і сама має підвищений ресурс, завдяки відсутності рухомих компонентів. При цьому система не потребує додаткового електроджерела. А енергія іскри не залежить від обертів та інших показників роботи агрегату. Це дозволяє стабілізувати його роботу в повному діапазоні обертів та знижувати холості оберти до 900-1000 об/хв.

    Продуктивний силовий блок. Два циліндри об’ємом 362 куб. см та система газорозподілу OHC забезпечують плавну, стабільну, тиху роботу агрегату. А також продуктивне використання паливного ресурсу, високу приймистість та прискорений набір глісерної швидкості. Спеціальний глушник із посиленим шумопридушенням додатково зменшує шум працюючого мотора, аби не заважати риболовлі, полюванню або відпочинку на воді. Мотор обладнаний також індикатором рівня мастила для полегшення контролю і вчасного обслуговування.

    Комфортна, безпечна, регульована румпельна система. Всі елементи керування мотором і човном знаходяться в межах легкої досяжності. Зручний румпель обладнаний поворотною ручкою обертів із міцною та зручною рельєфною поверхнею. Прорезинене покриття дозволяє міцно утримувати румпель навіть мокрою або змерзлою рукою на швидкості та під час маневрів, що підвищує безпеку. Шкала обертів допомагає контролювати швидкість та витрату пального. Є можливість регулювати плавність повороту мотора на центральній осі та ручки обертів. Це дає змогу підвищувати чутливість системи кермування до зусиль власника для кращої маневреності. Регулятор на румпелі дає змогу зафіксувати певні оберти під час тривалої поїздки на одній швидкості.

    Полегшене перемикання передач та захист стартера. Досить великий важіль передач ергономічної форми знаходиться біля основи румпеля. Це зручніше й безпечніше, на відміну від попередніх моделей, де важіль розташовувався на бічній частині корпусу мотора. У моделі 3 передачі: вперед, нейтральна та назад. Також модель обладнана захистом від запуску при ввімкненій передачі.

    Підтримання безпечної температури агрегату в режимі «нон-стоп». Човновий мотор Parsun F20A BMS обладнаний системою водяного охолодження, яка вважається найефективнішою. Адже охолоджувач надходить просто з водойми. Примусове циркулювання, продумана конструкція каналів охолодження та термостат для автоматичного контролю температури. Все це дозволяє тривалий час безпечно пересуватися на максимальних обертах без негативних наслідків для агрегату.

    Задля довгої, безпечної та продуктивної роботи човнового мотора Парсун важливо якомога частіше перевіряти й очищувати канали та решітки системи водяного охолодження.

    Вихлоп через маточину гвинта. Це рішення підвищує ККД мотора. Зменшує гідроопір дейдвуда завдяки відсутності вихлопного патрубка. Відтак, покращує ходові якості човна на великих обертах. А також знижує і без того низький рівень шуму.

    Конструкція, яка зменшує вібрацію. Завдяки амортизаційній системі, агрегат має найнижчу вібрацію серед недорогих човнових моторів. Це дозволяє йому працювати стабільно й рівно навіть на низьких оборотах. Зокрема в діапазоні 1000-1100 об/хв., що додає комфорту при тролінгу.

    Кілька рівнів захисту від корозії. Зовнішні корпуси мотора та деяких внутрішніх вузлів виконані з потужного «морського» алюмінію. Який демонструє найвищу стійкість до корозії навіть при постійному використанні на солоних водоймах. Корпус водяного насоса вироблений із неіржавіючої сталі. Канали системи водяного охолодження вкриті оцинкованим покриттям.

    Завжди безпечна поїздка. За це відповідає спеціальний ручний механізм підйому мотора й фіксації у верхній точці. Так званий «режим мілини» дозволяє безпечно долати мілкі ділянки, уникати підводних перешкод та швартуватися.

    Обирайте продуктивний диферент мотора для кращої поїздки. Ручна 4х позиційна трім-система Парсун дозволяє підібрати той диферент, при якому певний човен демонструє найкращі ходові якості та може швидко вийти на глісер. Також правильний диферент – це запорука безпеки власника човна на швидкості. Стабільності та маневреності плавзасобу. Зниження витрат палива та ресурсу агрегату. У моторів Parsun кут нахилу змінюється швидко за допомогою простих, але надійних штатних фіксаторів на ексцентриках.

    Аварійна система зупинки мотора. Чека на шнурі кріпиться до кнопки вимкнення мотора, яка вона зручно розташована на румпелі.

    Зовнішній паливний бак на 24 літри. Комплектується шлангом та грушею підкачки.  Витрати палива цим мотором – лише 6,9 л/год. Це заощадливий агрегат, тому запасу палива вам вистачить на довгий і активний відпочинок.

    Генератор 12 V (6 A). Може служити для живлення не лише бортового обладнання у човні, але й туристичного електроприладдя відпочиваючих, електронних гаджетів, тощо. Із цією моделлю човнового мотора вам гарантований сучасний комфорт!

    Де недорого купити 4х тактний човновий мотор Parsun F20A BMS?

    Надійний і недорогий, тихий, потужний і простий у керуванні Парсун Ф20A BMS чекає на вас. На додачу спеціалізований інтернет-магазин parsun.in.ua забезпечить:

    • зрозумілу та збалансовану ціну;
    • повну передпродажну підготовку човнового мотора;
    • офіційну гарантію на 36 місяців (за умови дотримання всіх гарантійних вимог);
    • безкоштовну доставку по Україні;
    • знижки та акції;
    • а також ПОДАРУНКИ*! Які ви можете обрати самі, або скористатися нашими пропозиціями. Це мастило для 4х тактного човнового мотора Parsun 10W40 (1 л), трансмісійне масло для човнового мотора Parsun SAE90 (1 л) та страхувальний жилет WEEKENDER із неопрену.

    *Дізнайтеся про умови акції за посиланням.

    Придбайте човновий мотор Parsun F20A BMS і насолоджуйтесь кожною хвилиною відпочинку на воді!

  • Характеристики
    Потужність мотора, к.с.

    20

    Потужність мотора, кВт

    14.7

    Тип мотора

    4 тактний

    Довжина дейдвуда, мм

    381

    Кількість циліндрів

    2

    Робочий об'єм циліндрів, куб.см

    362

    Діаметр циліндра та хід поршня, мм

    63х58

    Передавальне число

    2.08:1 (27:13)

    Система запалювання

    CDI

    Тип запуску

    ручний

    Керування

    румпельне

    Передачі

    вперед-нейтраль-назад

    Система подачі палива

    карбюратор

    Система газорозподілу

    OHC

    Рекомендоване паливо

    А92, А95

    Тип паливного бака

    зовнішній

    Витрати палива, л/г

    6.9

    Об'єм паливного бака, л

    24

    Масло в редуктор

    SAE 90

    Об'єм масла в редукторі, мл

    250

    Масло в мотор

    SAE 10W30, SAE 10W40

    Об'єм масляного картера, мл

    1600

    Тип свічки запалювання

    NGK DPR7EA-9

    Максимальні оберти, об/хв

    5000-6000

    Генератор

    12 V, 6 A

    Охолодження

    водяне

    Вихлоп

    через маточину гвинта

    Трім

    ручний

    Режим мілини

    є

    Кількість лопастей гвинта

    3

    Стандартний гвинт (крок в дюймах)

    3×9-1/4''x11''

    Матеріал гвинта

    алюміній

    Розміри мотора, мм

    1070х988х420

    Вага мотора, кг

    52

    Комплектація

    інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., масляний фільтр 1 шт., мотор 1 шт., паливний бак 1 шт., ремкомплект 1 шт., свічка запалювання 2шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт., шланг для паливного бака з грушею 1 шт.

    Країна виробник

    Китай

    Гарантія, місяців

    36