- 2 %

Човновий мотор Parsun TС3.6 BMS

Артикул: TС3.6BMS Категорія:
14840 грн 14616 грн

Цей товар відсутній в наявності і зараз недоступний.

Немає в наявності

Подарунки

14946 грн 14616 грн
Ви заощаджуєте 330 грн
  • Опис

    Човновий мотор Parsun TС3.6 BMS

    Найдешевший та найкомпактніший серед човнових моторів до 4 к.с.

    Переваги 2х тактного човнового мотора Parsun TC3.6С BMS:

    1. Надійність, підтверджена 3-річною офіційною гарантією.
    2. Найнижча ціна човнового мотора до 4 к.с.
    3. Оптимальний вибір для тролінгу.
    4. Здатен вивести на глісер невеликий човен.

    Для кого?

    2х тактний човновий мотор Парсун 3.6  має потужність 3,6 к.с. Цього достатньо, аби у спокійну погоду, без сильного зустрічного вітру та хвиль, вивести на глісер 3-метровий надувний ПВХ човен Parsun із гідролижею Air Deck (з 1 людиною та помірним навантаженням на борту).

    Модель використовується, як мотор для:

    • риболовлі з човна;
    • тролінгу;
    • прогулянок і відпочинку на воді;
    • полювання з човна.

    Для яких плавзасобів?

    Надійний 2х тактний човновий мотор Parsun TС3.6 BMS має короткий дейдвуд (розмір S). Встановлюється на навісні або стаціонарні транці висотою 381 мм у плавзасобах наступних типів:

    • у невеликих надувних (ПВХ) човнах;
    • у невеликих алюмінієвих човнах;
    • у невеликих пластикових човнах;
    • у невеликих RIB човнах;
    • в гребних човнах.

    Детальний огляд моделі

    Ідеальне співвідношення габарити/потужність для тролінгу

    Невеликі габарити та проста форма корпусу полегшують транспортування, перенесення вручну, а також монтаж і демонтаж мотора. Його можна зберігати навіть у шафі.

    Є зручна збалансована ручка для переноски.

    Човновий мотор Parsun TС3.6 BMS залишив собі компактність моделі T2.6С BMS, але збільшив потужність. Це робить його оптимальною моделлю для тролінгу з невеликого рибальського човна.

    Зручна зміна та фіксація обертів

    Надійний човновий мотор Parsun TС3.6 BMS оснащений зручною ручкою керування газом на румпелі. Руків’я прорезинене, рельєфне, добре тримається в мокрій руці.

    На румпелі розташовані також кнопка зупинки мотора і регулятор плавності обертання ручки газу (ексцентрик). Регулятором можна зафіксувати певні оберти – якщо «затягнути» його до кінця.

    Регулятор позбавляє необхідності постійно утримувати ручку газу в певному положенні та допомагає стабілізувати керування мотором. Розташування регулятора на румпелі робить фіксацію обертів простою й швидкою справою.

    Нейтральна передача для частих зупинок

    Човновий мотор для тролінгу Parsun TС3.6 BMS має 2 передачі: вперед і «нейтраль». Доволі крупний і зручний перемикач із рельєфною поверхнею розташований ліворуч на корпусі. Його можна швидко намацати навіть всліпу. Перемикання легко виконується двома пальцями.

    Нейтральна передача – корисна функція для поїздки з частими й короткими зупинками. Адже вам не потрібно вимикати, а потім знову заводити мотор. До того ж, вона допомагає зберегти ресурс мотора й полегшує його прогрівання в холодну погоду.

    Легка зміна напрямку руху

    У моделі TС 3.6 B M S немає задньої передачі. Але почати рух у зворотному напрямку дуже просто – за допомогою механізмів розвороту мотора і румпеля. Для цього навіть не потрібно вимикати мотор. Лише поставити його на нейтраль і розвернути.

    Робиться це всього за 2 кроки: румпелем розвертаєте корпус мотора «задом наперед» і «перекидаєте» румпель у протилежне положення.

    Все просто і швидко. А тепер – газу!

    Підберіть собі комфортну «чутливість» румпеля

    Модель Parsun TС3.6 BMS обладнана регулятором плавності повороту мотора. Це ексцентрик на дейдвуді з боку гвинта, розташований одразу під основним блоком.

    Більша «чутливість» румпеля підвищить керованість човна на складних ділянках водойми. В складних погодних умовах або на хвилях її можна зменшити для більш стабільного керування.

    Запуск мотора практично з першого ривка

    Надійна електронна система запалювання TCI забезпечує легкий, швидкий пуск човнового мотора Парсун TС3.6 BMS навіть при низьких температурах.

    Інноваційний ручний стартер обладнаний ручкою зручної, ергономічної форми.

    Встановлюйте оптимальний диферент для заощадження ресурсу мотора

    У мотора для малих човнів Parsun TC 3.6 BMS відсутній спеціальний режим мілини. Але є ручний трім для зміни кута нахилу мотора (диференту). Він дозволяє заздалегідь підібрати ефективний диферент для певної конструкції човна, навантаження, швидкості, погодних та гідрологічних умов.

    Трім 4-х позиційний, із простою системою фіксації за допомогою наскрізного потужного болта з гайкою.

    Трім човнового мотора Парсун забезпечує надійну керованість і стійкість плавзасобу. А також збереження ресурсу та продуктивності мотора, заощадження пального, безпеку власника човна на складних ділянках водойми або в складних погодних умовах. Правильно підібраний диферент збільшить максимальну швидкість човна та прискорить вихід на глісер.

    Не потрібно «вручну» утримувати мотор, піднятий з води

    Модель обладнана напівавтоматичним фіксатором піднятого мотора. Піднявши мотор румпелем з води в горизонтальне положення, Ви почуєте клацання – це спрацював механізм фіксації.

    Щоб зняти з фіксатора, потрібно підняти важіль, розташований ліворуч на дейдвуді під перемикачем передач.

    Фіксатор піднятого мотора полегшує обслуговування й налаштування агрегату. Дозволяє утримувати його над водою під час веслування, переходу на берег чи інших випадках, коли це доцільно.

    Захист гвинта й редуктора від підводних перешкод

    У човнового мотора Парсун 3.6 – шпонкова посадка гвинта на гребний вал. При зіткненні гвинта з підводною перешкодою шпонка зрізається й гвинт втрачає зв’язок із валом. Відтак, гвинт та редуктор не зазнають критичної шкоди.

    Запасні шпонки йдуть у комплекті з мотором і знаходяться в спеціальному гнізді під корпусом.

    Шпонкове кріплення гвинта – ефективне рішення для захисту човнового мотора на складних ділянках водойми.

    Потужний захист від корозії навіть на морі

    Човновий мотор Parsun TC 3.6 BMS придатний для використання на прісних та солоних водоймах.

    1. Корпус та гвинт човнового мотора Parsun TC 3.6 BMS відлиті з «морського алюмінію». Це сплав, якому притаманна особлива стійкість до корозії.
    2. Товстий шар спеціального лакофарбового покриття також сприяє захисту корпусу й дейдвуда.
    3. Стартер відлитий із високоякісного алюмінію, який надає йому довговічності й надійності.
    4. Під антикавітаційною плитою є анод антикорозійного катодного захисту.
    5. Канали системи водяного охолодження мають внутрішнє антикорозійне цинкове покриття. Також стійке у морській воді.

    Надійна система охолодження

    Човновий мотор із коротким дейдвудом Парсун TC 3.6 BMS обладнаний системою водяного охолодження, яка вважається найбільш надійною. Оскільки за рахунок постійного примусового циркулювання води забезпечує безперервне підтримання температури мотора в робочому діапазоні.

    Забір води здійснюється через отвори над гвинтом, які залишаються зануреними у водойму навіть при великому диференті. Злив – через «контрольку» (коротку трубку) під корпусом зі сторони гвинта.

    Контролька розташована так, щоб вода не потрапляла всередину човна, навіть коли мотор розвернутий навпаки (під час руху назад).

    Важливо! В отворах та каналах водяного охолодження у дейдвуді може накопичуватися сміття. Задля ефективної роботи системи охолодження перевіряйте й очищуйте їх.

    Система аварійної зупинки для безпеки власника човна

    Човновий мотор для солоних і прісних водойм Parsun TC 3.6 BMS комплектується витим шнуром із чекою аварійної зупинки на одному кінці та карабіном на іншому.

    Чека кріпиться до кнопки зупинки мотора. Карабін – до руки, ноги або одягу того, хто керує човном.

    Якщо керманич втратить керування або опиниться за бортом, чека висмикнеться і мотор зупиниться.

    Де краще купити човновий мотор Парсун 3.6 із коротким дейдвудом?

    Вирішили недорого купити 2х тактний човновий мотор Parsun TС3.6 BMS для тролінгу, полювання або для спокійних поїздок недалеко від берега?

    Спеціалізований інтернет-магазин parsun.in.ua забезпечує:

    • доступну ціну;
    • повну передпродажну підготовку агрегату;
    • офіційну гарантію 36 міс.;
    • безкоштовну доставку по Україні;
    • а також ПОДАРУНКИ на ваш вибір: фірмове мастило Parsun для 2-тактних човнових моторів або трансмісії!

    Обирайте човновий мотор Parsun TС3.6 BMS для комфортного й безпечного відпочинку на воді!

  • Характеристики
    Потужність мотора, к.с.

    3.6

    Потужність мотора, кВт

    2.65

    Тип мотора

    2 тактний

    Довжина дейдвуда, мм

    381

    Кількість циліндрів

    1

    Робочий об'єм циліндрів, куб.см

    74.6

    Діаметр циліндра та хід поршня, мм

    47х43

    Передавальне число

    2.08:1 (27:13)

    Система запалювання

    TCI

    Тип запуску

    ручний

    Керування

    румпельне

    Передачі

    вперед-нейтраль

    Система подачі палива

    карбюратор

    Система газорозподілу

    зворотно-петльова

    Рекомендоване паливо

    А92, А95

    Тип паливного бака

    вбудований

    Витрати палива, л/г

    1.8

    Об'єм паливного бака, л

    1.5

    Масло в редуктор

    SAE 90

    Об'єм масла в редукторі, мл

    100

    Масло в паливну суміш

    TCW-3

    Тип свічки запалювання

    BPR7HS-10, NGK BP6HS-10

    Максимальні оберти, об/хв

    4200-5300

    Генератор

    немає

    Охолодження

    водяне

    Вихлоп

    над гвинтом

    Трім

    ручний

    Режим мілини

    немає

    Кількість лопастей гвинта

    3

    Стандартний гвинт (крок в дюймах)

    3×7-1/4''x6''

    Матеріал гвинта

    алюміній

    Розміри мотора, мм

    968х597х292

    Вага мотора, кг

    14.5

    Комплектація

    інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., мотор 1 шт., ремкомплект 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт.

    Країна виробник

    Китай

    Гарантія, місяців

    36

  • Відгуки (0)
    Поки немає жодного відгуку. Станьте першим.
    Написати відгук
    Ваш відгук
    Ваша оцінка
    Ім'я
    Email