Хіт
- 2 %

Човновий мотор Parsun T13.5 BMS PRO DC

Артикул: T13.5 BMS PRO DC Категорія:
40880 грн 40264 грн
Є в наявності

Подарунки

Човновий мотор Parsun T13.5 BMS PRO DC
40880 грн 40264 грн
41052 грн 40264 грн
Ви заощаджуєте 788 грн
  • Опис

    Човновий мотор Parsun T13.5 BMS PRO DC

    Модернізована модель Парсун Т13.5 BMS спеціально для українського ринку. Маючи потужність 13.5 кінських сил цей мотор не підлягає обов’язковій реєстрації. Двигун побудований на базі вже відомого Parsun T15BMS PRO: на практиці ще досконаліша, ніж в описі.

    Переваги 2х тактного двоциліндрового човнового мотора Parsun T13.5 BMS PRO DC

    1. Не підлягає обов’язковій реєстрації в Україні.
    2. Надійність, підтверджена офіційною гарантією на 36 місяців.
    3. Ціна значно нижча за ціну аналогів від провідних світових брендів (зокрема японських).
    4. Більш економна витрата пального, порівняно з базовою моделлю.
    5. Плавна, стабільна робота з невисоким рівнем шуму та вібрації.
    6. Найсучасніші конструктивні рішення для легкого пуску і впевненого керування в різних умовах.
    7. Виводить на глісер човни середнього розміру на 3-4 людини з вантажем.

    Для кого?

    Човновий мотор із генератором Парсун T 13.5 ПРО ДіСі сподобається власникам човнів до 4 метрів, які особливо вибагливі щодо надійності агрегату та його легкого пристосування до різних умов. Модель також використовується на середніх та великих човнах для:

    • риболовлі на прісних і солоних водоймах;
    • полювання на воді;
    • швидкого пересування акваторією на глісері;
    • тривалого відпочинку на водоймах у компанії;
    • буксирування (водних атракціонів, легких плавзасобів);
    • рятувальних операцій.

    Для яких плавзасобів?

    Човновий мотор із зовнішнім баком Парсун T 13.5 BMS PRO має дейдвуд розміром «S» (короткий). Може монтуватися на транці висотою 381 мм. Встановлюється на всіх плавзасобах, для яких виробник дозволяє мотори max. потужністю 15 к.с.:

    • на надувних (ПВХ) човнах довжиною 4-6 м;
    • на алюмінієвих човнах;
    • на пластикових човнах;
    • на RIB човнах;
    • на катерах – в якості запасного або маневрового мотора.

    Відмінності моделі Парсун T13.5 ПРО Ді Сі

    У 2013 році на ринок вийшла модель 2х тактного човнового мотора Parsun T15 BMS PRO DC. Її розробники оптимізували базову версію Парсун (T15 BMS), взявши за зразок «топову» модель Ямаха 15 із серії «Ендуро».

    Ознайомтеся з перевагами базової моделі Parsun T15 BMS в нашому каталозі за посиланням.

    Повне оновлення силової частини та більшості систем T13.5 як і у T15 помітно збільшило продуктивність і стабільність роботи «парсунівського» агрегату.

    Результатом став прийомистий та надійний човновий мотор із ідеальним співвідношенням «ціна/якість». У порівнянні з японським аналогом, вартість Парсун T13.5 BMS PRO DC набагато нижча.

    Зовні оновлений мотор залишився невеликим, а вага збільшилася лише на 3 кг. Нова версія човнового мотора Парсун T13.5 за габаритами практично не відрізняється від моделей зі значно меншою потужністю (5.8 та 9.8).

    Мала вага та чудова ергономіка – характерна риса «парсунівських» моторів. Вона дозволяє швидше «розганяти» човен до глісерного режиму, брати з собою більше вантажу чи людей і легше керувати човном на складних ділянках.

    Отже, чим конкретно «просунута» версія Parsun T13.5 BMS PRO DC відрізняється від базової версії Parsun T15 BMS?

    Електронна система запалювання CDI. Порівняно з TCI (яка використана в попередній версії мотора), конденсаторна система CDI менш чутлива до забруднення свічок і вимагає електроструму меншої сили. Також вона не потребує спеціальної котушки запалювання, а вартість її нижча.

    У CDI точне цифрове регулювання кута випередження запалювання. Без участі рухомих компонентів, які зменшують надійність. Ця система не потребує додаткового джерела струму та обслуговування. А головне – завжди продукує стабільну іскру достатньої потужності, незалежно від обертів двигуна та інших робочих характеристик.

    Всі ці переваги системи CDI позитивно позначилися на надійності та швидкості запуску агрегату. Зокрема, при мінусових температурах навколишнього середовища. Електронна система запалювання CDI допомагає човновому мотору Parsun T13.5 BMS PRO DC продуктивніше використовувати паливний запас. Стабільніше працювати. Швидше виводити човен на максимальну  швидкість.

    Оновлена система охолодження. Має додатковий канал задля підвищення швидкості та якості охолодження мотора. Обладнана термостатом для контролю температури.

    Система водяного охолодження мотора T13.5 PRO DC стабільно підтримує його температуру в робочому діапазоні навіть під час тривалої поїздки на максимальних обертах. Відтак, зберігає ресурс і подовжує період експлуатації агрегату.

    Генератор (12V, 6A). Обладнаний стабілізатором для заряджання бортового акумулятора й живлення різноманітного приладдя. Зокрема обладнання для відпочинку та персональних електронних девайсів.

    Вдосконалена система подачі палива. Забезпечує оптимальний склад паливної суміші, а  її подача в циліндри регулюється точніше. Карбюратор моделі PRO DC дозволяє отримати максимум віддачі з паливного ресурсу.

    Лабіринтна система випуску відпрацьованих газів. Модернізована вихлопна система цієї моделі має особливу лабіринтну структуру з 2-ступінчастим глушником. Вихлоп відбувається через маточину гвинта. Це дозволило значно знизити рівень шуму мотора. Особливо на низьких обертах та на холостому ходу.

    Петльова продувка циліндрів. Підвищує віддачу потужності з одиниці об’єму двигуна та робочі характеристики агрегату. Знижує витрати палива.

    Система захисту від пуску з увімкненою передачею. Дозволяє запустити агрегат лише в нейтральному положенні важеля передач. Відтак, запобігає пошкодженню стартера, коробки передач і підвищує безпеку відпочиваючих у човні на водоймі.

    Віброізоляція. Особливі конструктивні рішення та матеріали у складі човнового мотора Parsun T13.5 BMS PRO DC суттєво знижують рівень вібрації задля комфорту відпочиваючих, ефективності риболовлі або полювання.

    Корпус. Кришка корпусу Parsun T13.5 BMS PRO DC виробляється зі склопластику та армується алюмінієвою сіткою. Відтак, демонструє довговічність та відмінну стійкість до різноманітних негативних впливів. Зокрема – механічних.

    Чому варто купити модернізований човновий мотор Парсун T 13.5 BMS PRO DC?

    • не підлягає обов’язковій реєстрації
    • зниження витрат палива порівняно з базовою моделлю Т13.5 (з 7,9 до 7,7 л/год на холостому ходу);
    • продуктивне використання ресурсу вузлів та компонентів;
    • підвищена точність та ефективність роботи систем запалювання, охолодження, живлення, впуску та відведення відпрацьованих газів;
    • високі реальні робочі показники агрегату;
    • плавна та стабільна робота силової частини;
    • оптимальний захист мотора від негативних чинників та навантажень;
    • помітно менший шум та вібрація порівняно з двотактними аналогами (на румпелі вібрація практично не відчувається);
    • мотор відчутно підвищує керованість плавзасобу та безпеку поїздки;
    • найвища надійність мотора порівняно з аналогами тієї ж цінової категорії.

    Плюс до того, надійний та потужний човновий мотор Parsun T13.5 PRO DC «залишив» собі всі переваги базової версії T15 PRO DC. Тому зазвичай навіть випереджає сподівання покупців.

    Де краще купити мотор для середніх і великих човнів Parsun T13.5 BMS PRO DC?

    Звісно там, де на додачу до вдосконаленого човнового мотора Парсун T13.5 Про ДіСі вам забезпечать досконалий сервіс. Тобто, в спеціалізованому інтернет-магазині parsun.in.ua. Ми зробимо вашу покупку вигідною та приємною. Пропонуємо:

    • найкращу ціну;
    • повну передпродажну підготовку мотора;
    • офіційну гарантію 36 міс.;
    • безкоштовну доставку по Україні;
    • знижки;
    • а також ПОДАРУНКИ на ваш вибір: мастило для 2-тактних човнових моторів Parsun TCW3 New (1 л), або чохол для мотора Parsun T15.

    Купіть 2х тактний човновий мотор Parsun T13.5 BMS PRO DC для дійсно комфортного, безпечного, ще й вигідного дозвілля!

  • Характеристики
    Потужність мотора, к.с.

    13.5

    Потужність мотора, кВт

    9.93

    Тип мотора

    2 тактний

    Довжина дейдвуда, мм

    381

    Кількість циліндрів

    2

    Робочий об'єм циліндрів, куб.см

    246

    Діаметр циліндра та хід поршня, мм

    56х50

    Передавальне число

    2.08:1 (27:13)

    Система запалювання

    CDI

    Тип запуску

    ручний

    Керування

    румпельне

    Передачі

    вперед-нейтраль-назад

    Система подачі палива

    карбюратор

    Система газорозподілу

    зворотно-петльова

    Рекомендоване паливо

    А92, А95

    Тип паливного бака

    зовнішній

    Витрати палива, л/г

    7.7

    Об'єм паливного бака, л

    24

    Масло в редуктор

    SAE 90

    Об'єм масла в редукторі, мл

    250

    Масло в паливну суміш

    TCW-3

    Тип свічки запалювання

    NGK BP7HS-10

    Максимальні оберти, об/хв

    4500-5500

    Генератор

    12 V, 6 A

    Охолодження

    водяне

    Вихлоп

    через маточину гвинта

    Трім

    ручний

    Режим мілини

    є

    Кількість лопастей гвинта

    3

    Стандартний гвинт (крок в дюймах)

    3×9-1/2''x10''

    Матеріал гвинта

    алюміній

    Розміри мотора, мм

    1062х878х363

    Вага мотора, кг

    39

    Комплектація

    запасна прокладка в мотор 1 шт., запасна свічка запалювання 2 шт., інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., мотор 1 шт., паливний бак 1 шт., ремкомплект 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт., шланг для паливного бака з грушею 1 шт.

    Країна виробник

    Китай

    Гарантія, місяців

    36

  • Відгуки (0)
    Поки немає жодного відгуку. Станьте першим.
    Написати відгук
    Ваш відгук
    Ваша оцінка
    Ім'я
    Email