Човновий мотор Parsun T40J BMS

Артикул: T40JBMS Категорія:
97500 грн 96038 грн

Цей товар відсутній в наявності і зараз недоступний.

Немає в наявності

Подарунки

98160 грн 96038 грн
Ви заощаджуєте 2123 грн
  • Опис

    Човновий мотор Parsun T40J BMS

    Найдешевший надійний агрегат на 40 к.с. для глісеру середніх і великих човнів. Від виробника, якому довіряють свою безпеку і комфорт рибалки, мисливці та прихильники активного дозвілля в усьому світі. 

    Переваги 2х тактного двоциліндрового човнового мотора Parsun T40J BMS

    1. Надійність, підтверджена 3х річною офіційною гарантією.
    2. Здатен вивести на глісер досить навантажений ПВХ човен на 5+ місць.
    3. Помірні габарити, економне використання палива.
    4. Плавний запуск, стабільна робота, зручна система керування для кращої маневреності.
    5. Практично відсутня вібрація на румпелі, низький рівень шуму.
    6. Можливість використання на солоних водоймах.
    7. Комплекс сучасних конструктивних рішень для захисту мотора, човна і його власника в складних умовах.

    Для кого?

    Потужний човновий мотор Парсун Ті 40 Джей Бі Ем Ес розроблений для прихильників швидкісних розваг на воді. А також власників досить габаритних човнів, яким доводиться брати із собою в дорогу великий вантаж чи подорожувати з компанією. Ця модель гідно послужить для таких видів активності:

    • риболовлі на великих водоймах;
    • полювання на великих водоймах;
    • переміщення в режимі глісеру по великим прісним водоймам та морській акваторії;
    • туристичних подорожей водоймами;
    • буксирування водних атракціонів («плюшок», «бананів»);
    • буксирування водних лиж;
    • рятувальних операцій;
    • інших видів діяльності, де потрібна швидкість, потужність човнового мотора та комфорт пересування водоймою.

    Для яких плавзасобів?

    Недорогий човновий мотор на 40 к.с. Parsun 40 Т J B M S обладнаний коротким дейдвудом (S) для монтажу на транцях висотою 381 мм. Модель підходить для більшості типів плавзасобів на 5 і більше місць та зі значним навантаженням. Вона швидко й легко виведе на глісер:

    • надувний (ПВХ) човен довжиною 6-7 м;
    • алюмінієвий човен невеликого або середнього розміру;
    • пластиковий човен невеликого або середнього розміру;
    • RIB човен невеликого або середнього розміру;
    • невеликий катер.

    На великих і важких суднах може використовуватися як запасний або маневровий мотор.

    Детальний огляд моделі

    Ергономічний дизайн, універсальні габарити, помірна вага

    • Обтічний корпус надійного 2х тактного човнового мотора Parsun T40J BMS обладнаний елементами керування, які знаходяться в межах легкої досяжності.
    • Форма та рельєф їхніх поверхонь полегшують керування мотором і човном в умовах підвищеної вологості, в рукавичках, на швидкості або при низьких температурах.
    • Позаду на корпусі є зручна ручка, яка полегшить зміну кута нахилу мотора.
    • Габарити та вага агрегату не набагато більші від «слабших» моделей Парсун. Та приблизно дорівнюють параметрам багатьох аналогів від світових брендів.
    • Мотор зручний у транспортуванні та зберіганні.
    • Легко встановлюється і демонтується завдяки простій монтажній системі зі струбцинами й затискачами.

    Завдяки оптимальному балансу ваги, габаритів та потужності, цей агрегат дозволяє розвивати глісерну швидкість із більшим вантажем, ніж аналоги.

    Дійсно швидкий старт навіть у складних умовах

    Швидкий, плавний і безпроблемний пуск човнового мотора Парсун T40J BMS – наслідок використання прогресивної електронної системи запалювання CDI.

    За її допомогою запуск «обкатаного» агрегату, навіть при низьких температурах, здійснюється в більшості випадків із першого ривка стартеру.

    До того ж, ця система сприяє продуктивнішому використанню паливної суміші. А завдяки простоті й надійності – ще й зниженню вартості агрегату та його обслуговування.

    Легко запустити мотор допомагає також стартер зі збільшеним маховиком та зручною ручкою.

    Система запалювання CDI та інноваційний стартер допомагають ефективніше використовувати ресурси мотора й прискорюють вихід на глісер.

    Оптимізована система керування: краща маневреність, вища безпека, приємніший відпочинок

    Інформативність. Румпель оснащений поворотною ручкою газу з індикатором. Його позначки вказують стан дросельної засувки та орієнтовну витрату пального на обраній швидкості.

    Надійність. Покриття ручки газу прорезинене, рельєфне. Воно полегшує маніпуляції з ручкою та румпелем в мокру погоду та на швидкості, допомагає надійніше утримувати румпель на хвилях.

    Комфортна зміна обертів. Далі на румпелі розташований регулятор сили, яку потрібно прикласти до ручки, щоб змінити оберти. Він допоможе змінювати оберти плавно, відповідно до умов та режиму поїздки.

    Фіксація обертів. Певні оберти можна зафіксувати, закрутивши регулятор до кінця. Це зручно, якщо доводиться долати велику відстань на одній швидкості – не потрібно постійно утримувати ручку.

    Без вібрації. Окремі конструктивні рішення Парсун дозволили практично повністю прибрати вібрацію на румпелі. Що дуже добре позначається на комфорті керманича, керованості плавзасобу та його стабільності на ходу.

    Безпека власника човна. За регулятором на румпелі є кнопка аварійної зупинки мотора. До неї кріпиться чека зі шнуром із комплекту. Інший кінець шнура кріпиться до руки власника. При втраті керування чека від’єднується і мотор зупиняється.

    Регуляція маневреності. Позаду румпеля розташований ще один регулятор, який дає можливість обирати зусилля для зміни напрямку руху човна. Точніше – для повороту мотора з боку в бік. Як і регулятор на ручці газу, він допомагає стабільніше керувати човном на різних швидкостях та в різних умовах.

    Легко доступний перемикач передач. Він досить великого розміру, розташований поруч із румпелем на фронтальній панелі. Дуже зручно – не потрібно намацувати збоку на корпусі, як у більшості інших моделей. Перемикання між 3-ма передачами здійснюється легко і без зайвих рухів.

    Безпечний пуск. Автоматична система захисту коробки передач при старті дозволяє запуск мотора лише на нейтральній передачі.

    Система керування Parsun T 40 J BMS дозволяє розкрити весь потенціал плавзасобу і мотора. А також забезпечує просте «чутливе» й безпечне керування човном у різних умовах.

    Спрощена зміна диференту, фіксація піднятого мотора в кількох положеннях, режим мілини

    Кут нахилу мотора відносно транця (диферент) впливає на швидкість плавзасобу, можливість виведення на глісер, ефективність використання ресурсів агрегату та палива. А також на безпечність поїздки при зустрічному вітрі або на хвилях.

    Недорогий човновий мотор Парсун 40 Ті Джей оснащений двома системами зміни кута нахилу мотора та дейдвуда: ручним трімом та окремим механізмом для швидкого підняття мотора.

    Трім-система. Вона 5-позиційна. Тобто, дає можливість налаштувати потрібний диферент із широкого спектру. Таким чином заздалегідь адаптувати мотор до конструкції плавзасобу, навантаження, режиму поїздки та погодно-гідрологічних умов.

    Простий шток-фіксатор зі скобою, що обертається, дозволяє змінити диферент без зайвих зусиль. Для цього не потрібні ніякі монтажні інструменти.

    Механізм швидкого підйому мотора. Він простіший, оснащений напівавтоматичним важелем-фіксатором. Дозволяє міняти кут нахилу просто із човна за секунди.

    Це дуже корисно не лише для комфорту, а й для економії часу. Особливо – якщо потрібно швидко подолати мілину або уникнути підводної перешкоди, яка може зашкодити гвинту та трансмісії.

    Як і трім, механізм-підйомник дозволяє міняти кут нахилу дейдвуда в широких межах. Аж до повного підйому в горизонтальне положення (для транспортування чи зберігання).

    Системи зміни кута нахилу човнового мотора Parsun T40J BMS допомагають ефективніше й безпечніше користуватися агрегатом і плавзасобом. Особливо на малих глибинах чи в складних гідрологічних умовах.

    Ще більше «родзинок» від творців Parsun T40J BMS для комфортного й безпечного дозвілля!

    1. Генератор 12V 6A у базовій комплектації для живлення бортових та користувацьких пристроїв.
    2. Зовнішній паливний бак на 24 л зі шлангом, який оснащений конектором та грушею підкачки – запасу палива вистачить на багато цікавих годин дозвілля!
    3. Вихлоп через маточину гвинта: збільшує продуктивність мотора, покращує ходові якості човна та зменшує шум.
    4. Система водяного охолодження з примусовим циркулюванням та термостатом: надійне підтримання температури мотора в робочому діапазоні. Варто лише не забувати очищати вікна забору води та канали системи від засмічення.
    5. Найвищий захист від корозії: потужний «морський» алюмінієвий сплав, з якого відлиті корпус, гвинт та стартер мотора, кілька шарів ґрунтовки й спеціальної фарби, оцинковані канали системи охолодження.
    6. Продумана заводська комплектація для монтажу, обслуговування й експлуатації.

    Де краще купити потужний човновий мотор Парсун 40 TJ BMS?

    Придбати недорогий, але продуктивний і надійний човновий мотор Парсун T 40 J BMS ви можете просто зараз у нас, в інтернет-магазині parsun.in.ua. Забезпечимо професійний сервіс та найкращі умови покупки. А саме:

    • оптимальну ціну;
    • повну передпродажну підготовку мотора;
    • офіційну гарантію 36 міс.;
    • безкоштовну доставку по Україні;
    • знижки та акції;
    • а також ПОДАРУНКИ: тахометр та лічильник мотогодин для човнових моторів Parsun RL-HM019R, страхувальний жилет WEEKENDER із неопрену або мастило для 2-х тактних човнових моторів Parsun TCW3 New (1 л).

    Купіть 2х тактний човновий мотор Parsun T40J BMS і насолоджуйтесь кожною хвилиною улюбленого відпочинку на водоймі!

  • Характеристики
    Потужність мотора, к.с.

    40

    Потужність мотора, кВт

    29.4

    Тип мотора

    2 тактний

    Довжина дейдвуда, мм

    381

    Кількість циліндрів

    2

    Робочий об'єм циліндрів, куб.см

    669

    Діаметр циліндра та хід поршня, мм

    78х70

    Передавальне число

    2:1 (26:13)

    Система запалювання

    CDI

    Тип запуску

    ручний

    Керування

    румпельне

    Передачі

    вперед-нейтраль-назад

    Система подачі палива

    карбюратор

    Система газорозподілу

    зворотно-петльова

    Рекомендоване паливо

    А92, А95

    Тип паливного бака

    зовнішній

    Витрати палива, л/г

    20

    Об'єм паливного бака, л

    24

    Масло в редуктор

    SAE 90

    Об'єм масла в редукторі, мл

    315

    Масло в паливну суміш

    TCW-3

    Тип свічки запалювання

    NGK BR7HS-10

    Максимальні оберти, об/хв

    4500-5500

    Генератор

    12 V, 6 A

    Охолодження

    водяне

    Вихлоп

    через маточину гвинта

    Трім

    ручний

    Режим мілини

    є

    Кількість лопастей гвинта

    3

    Стандартний гвинт (крок в дюймах)

    3×11-1/8''x13''

    Матеріал гвинта

    алюміній

    Розміри мотора, мм

    1213х1106х408

    Вага мотора, кг

    65

    Комплектація

    запасна свічка запалювання 2 шт., інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., крильчатка водяної помпи 1 шт., мотор 1 шт., паливний бак 1 шт., ремкомплект 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт., шланг для паливного бака з грушею 1 шт.

    Країна виробник

    Китай

    Гарантія, місяців

    36

  • Відгуки (0)
    Поки немає жодного відгуку. Станьте першим.
    Написати відгук
    Ваш відгук
    Ваша оцінка
    Ім'я
    Email