Хіт

Човновий мотор Parsun T2.6С BMS

Артикул: T2.6СBMS Категорія: Тег:
8372 грн
Є в наявності
  • Опис

    Човновий мотор Parsun T2.6С BMS

    Найпопулярніший і найдешевший повноцінний мотор для невеликих човнів.

    Переваги 2х тактного човнового мотора Parsun T2.6С BMS:

    1. Надійність, підтверджена 3-річною офіційною гарантією.
    2. Висока потужність відносно малих габаритів і ваги.
    3. Парсун T2.6С BMS – це не «мотовесло», а повнофункціональний човновий мотор із сучасними, комфортними системами керування, монтажу та захисту.
    4. Найнижча ціна для човнового мотора до 3 к.с.

    Для кого?

    Мотор Parsun T2.6С BMS для невеликих човнів має потужність 2,6 к.с. Ця модель використовується, як:

    • човновий мотор для риболовлі з човна;
    • човновий мотор для тролінгу;
    • човновий мотор для поціновувачів відпочинку на воді;
    • човновий мотор для мисливців.

    Для яких плавзасобів?

    Легкий човновий мотор Parsun T2.6С BMS із коротким дейдвудом (розмір S) встановлюється на стаціонарні або навісні транці висотою 381 мм. Підходить для 1-місних слабко навантажених плавзасобів. А саме:

    • для невеликих надувних (ПВХ) човнів;
    • для невеликих алюмінієвих човнів;
    • для невеликих пластикових човнів;
    • для невеликих RIB човнів;
    • для гребних човнів.

    Детальний огляд моделі

    Найлегший човновий мотор

    Недорогий човновий мотор Parsun T2.6С BMS практично не навантажує човен. Відтак – допомагає економити паливо. Для нього легко знайти місце в авто для транспортування або вдома для зберігання. Переносити можна в одній руці.

    Човновий мотор для тролінгу Parsun T2.6С BMS – найкомпактніший і наймобільніший з модельної лінійки Парсун.

    Вдосконалена система керування для кращої маневреності

    Найлегший човновий мотор Парсун T2.6С BMS є вдосконаленою версію Parsun T2.6 BMS. Тепер ручка газу розташована на румпелі для легкої маневреності й безпеки.

    Руків’я прорезинене. З рельєфом, який забезпечує надійний хват мокрою рукою. До того ж, ця ручка з тріскачкою – фіксатором обертів.

    Оберти не «скидаються», якщо ви випадково випустите румпель з руки.

    Проста зміна напрямку руху на протилежний

    У простого мотора для човнів Парсун T2.6С BMS одна передача – вперед (без нейтралі).

    Щоб почати рух у реверсному (зворотному) напрямку, потрібно розвернути мотор на вертикальній осі й «перекинути» румпель на 180⁰ (у протилежне положення).

    Зміна курсу швидко й легко робиться на ходу, потрібно лише скинути оберти.

    Налаштування комфортної для вас «чутливості» румпеля

    У моделі Parsun T2.6С BMS є регулятор плавності повороту ­мотора – ексцентрик, розташований на дейдвуді праворуч, одразу під основним блоком.

    Затягуючи або відпускаючи його, можна зробити поворотний механізм менш або більш «чутливим» до зусиль, які керманич прикладає до румпеля.

    Більша «чутливість» румпеля стане у нагоді на складних ділянках водойми, де потрібна максимальна маневреність. А от під час керування в складних погодних умовах, на хвилях і на максимальних обертах її можна навпаки, зменшити для безпеки керманича й стабілізації човна.

    Дивовижно швидкий запуск в будь-яких умовах

    Ефективна електронна система запалювання TCI та надійний ручний стартер забезпечують легкий пуск мотора навіть при низьких температурах.

    Ручка стартера зручної, ергономічної форми.

    На YouTube є багато любительських тест-драйвів човнового мотора Parsun T2.6С BMS. Всі автори щиро дивуються швидкому запуску практично з першого ривка тросу.

    4-позиційний трім, який розкриє кращі можливості вашого човна

    Ручний 4-х позиційний трім човнового мотора Парсун T2.6С BMS дозволяє встановити кут нахилу (диферент) мотора, який відповідає особливостям та навантаженню човна. А також погодним умовам та швидкості пересування.

    Регульований трім – функція, яка дозволяє зберегти ресурс мотора, підвищити його продуктивність та керованість човна, знизити витрати палива. А головне – насолодитися комфортною, безпечною поїздкою на оптимальній швидкості.

    Захист гвинта та редуктора на мілині

    У човнового мотора Parsun 2.6 – шпонкове кріплення гвинта. Якщо гвинт вдариться об підводний предмет або дно, шпонка зрізається й гвинт вивільнюється з кріплення.

    Відтак, вартісний редуктор не отримує пошкоджень. Запасні шпонки зберігаються під капотом мотора.

    Практичне й просте шпонкове кріплення гвинта забезпечує хороший захист механізмів і легко відновлюється за потреби.

    Фіксація піднятого мотора для зручності транспортування

    Незважаючи на простоту моделі Парсун 2.6, в ній передбачена можливість зафіксувати піднятий мотор у найвищій точці.

    Для цього ліворуч на скобі кріплення до човна є стопорна кнопка. Щоб звільнити з фіксації, потрібно трохи підняти мотор, притримуючи рукою, а потім плавно опустити.

    Швидкий і легкий механізм  фіксації допоможе під час обслуговування агрегату або коли потрібно перейти на веслування. Наприклад на мілині або на ділянках зі складним донним рельєфом.

    Багаторівневий захист від корозії

    1. Литі корпус, гвинт та стартер надійного човнового мотора Парсун T2.6С BMS виконані зі стійкого до корозії алюмінію.
    2. Міцний шар спеціального лакофарбового покриття підвищує безпеку матеріалів.
    3. На антикавітаційній плиті встановлено анод катодного захисту.
    4. Система водяного охолодження має внутрішнє антикорозійне цинкове покриття, стійке навіть у морській воді.

    Захист від перегріву

    Ефективна система водяного охолодження постійно підтримує температуру мотора Парсун T2.6С BMS на оптимальному рівні.

    Забір води здійснюється через бічні отвори в нижній частині дейдвуду, між антикавітаційною пластиною та гвинтом.

    Злив – через спрямований вниз отвір у верхній частині дейдвуду, з боку гвинта. Таке розташування зливного отвору дозволяє уникнути попадання води в човен, коли мотор працює в реверсному режимі.

    Важливо! Слідкуйте за тим, аби отвори та канали водяного охолодження у дейдвуді не забивалися сміттям та травою. Перевіряйте та очищуйте їх, щоб мотор Parsun T2.6С BMS потішив вас довговічністю.

    Система безпеки власника човна

    В комплекті човнового мотора для тролінгу Парсун T2.6С BMS передбачена чека аварійної зупинки мотора на витому шнурі з карабіном.

    Чека кріпиться до кнопки зупинки мотора. Карабін – до руки, ноги або екіпіровки власника.

    Якщо власник човна втрачає керування чи опиняється за бортом – чека висмикується і мотор вимикається.

    Простий монтаж

    Проста система кріплення на транець за допомогою струбцин і затискачів транцевої скоби, а також мала вага мотора. Це переваги, які дозволяють швидко й легко встановити мотор Парсун T2.6С BMS власноруч на навісний або стаціонарний транець. І так само легко демонтувати.

    Із самостійним монтажем човнового мотора Parsun T2.6С BMS легко впорається навіть новачок (після вивчення інструкції!).

    Економна витрата пального

    Витрати палива мотором Parsun T2.6С BMS – лише 1,5 л/год. Це не лише малогабаритний, а й досить економний 2х тактний агрегат із вбудованим паливним баком на 1,2 л.

    Цього достатньо для безперервної роботі від 1 год. на максимальній потужності. І до 2-3 год. на середніх оборотах.  

    Зручне обслуговування

    Капот човнового мотора Parsun T2.6С BMS на 2-х засувках забезпечує легкий доступ до свічки запалювання та інших вузлів силової частини.

    Де краще купити човновий мотор Парсун 2.6?

    2х тактний човновий мотор Parsun T2.6С BMS для невеликих човнів – напрочуд потужний і продуктивний агрегат для своїх компактних розмірів та малої ваги.

    Купити мотор Парсун 2.6 варто там, де на додачу до його переваг Ви отримаєте надійний клієнтський сервіс. А саме – у нас, в спеціалізованому інтернет-магазині parsun.in.ua. Забезпечуємо:

    • доступні ціни;
    • повну передпродажну підготовку;
    • офіційну гарантію 36 міс.;
    • безкоштовну доставку по Україні.

    Обирайте надійний та економний човновий мотор Parsun T2.6С BMS – найкраще рішення для невеликих човнів!

  • Характеристики
    Потужність мотора, к.с.

    2.6

    Потужність мотора, кВт

    1.9

    Тип мотора

    2 тактний

    Довжина дейдвуда, мм

    381

    Кількість циліндрів

    1

    Робочий об'єм циліндрів, куб.см

    50

    Діаметр циліндра та хід поршня, мм

    42х36

    Передавальне число

    2.08:1 (27:13)

    Система запалювання

    TCI

    Тип запуску

    ручний

    Керування

    румпельне

    Передачі

    вперед (без нейтрали)

    Система подачі палива

    карбюратор

    Система газорозподілу

    зворотно-петльова

    Рекомендоване паливо

    А92, А95

    Тип паливного бака

    вбудований

    Витрати палива, л/г

    1.5

    Об'єм паливного бака, л

    1.2

    Масло в редуктор

    SAE 90

    Об'єм масла в редукторі, мл

    45

    Масло в паливну суміш

    TCW-3

    Тип свічки запалювання

    NGK BPR6HS-10

    Максимальні оберти, об/хв

    4200-5300

    Генератор

    немає

    Охолодження

    водяне

    Вихлоп

    над гвинтом

    Трім

    ручний

    Режим мілини

    немає

    Кількість лопастей гвинта

    3

    Стандартний гвинт (крок в дюймах)

    3×7-1/4''х5''

    Матеріал гвинта

    алюміній

    Розміри мотора, мм

    916х240х603

    Вага мотора, кг

    9.8

    Комплектація

    інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., мотор 1 шт., ремкомплект 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт.

    Країна виробник

    Китай

    Гарантія, місяців

    36

  • Відгуки (0)
    Поки немає жодного відгуку. Станьте першим.
    Написати відгук
    Ваш відгук
    Ваша оцінка
    Ім'я
    Email