Човновий мотор Parsun F9.8 BMS DC

Артикул: F9.8BMS DC Категорія:
63570 грн 62616 грн
Є в наявності

Подарунки

64073 грн 62616 грн
Ви заощаджуєте 1456 грн
  • Опис

    Човновий мотор Parsun F9.8 BMS DC

    Недорога версія 4х-тактника на 9.8 к.с. для легких човнів на 4 й більше місць. Популярна серед рибалок, мисливців та поціновувачів активного дозвілля на воді. Тихий, із незначною вібрацією, екологічний човновий мотор. Оснащений генератором, від якого можна живити не лише бортові пристрої човна, а й електронні гаджети.

    Переваги 4х тактного 2-циліндрового човнового мотора Parsun F9.8 BMS DC

    1. Гарантія – 3 роки, яка підтверджує надійність мотора.
    2. Помірні розміри та вага, яка дозволяє взяти з собою більше вантажу.
    3. Прийомистий та потужний силовий блок дає швидкий вихід на глісер.
    4. Ефективна система румпельного керування забезпечує високу маневреність човна.
    5. Економний та продуктивний.
    6. Оснащений системами захисту агрегату й керманича.
    7. Сучасна електронна система пуску гарантує швидкий початок руху.
    8. Триступенева трансмісія. Рух назад починається простим перемиканням важеля на корпусі.
    9. Режим мілини для захисту гвинта, трансмісії та дейдвуда на складних ділянках водойми.
    10. Зручна трім-система для покращення керованості човна, безпеки й економії ресурсів.
    11. Місткий зовнішній паливний бак зі шлангом та грушею підкачки в комплекті.
    12. Посилений захист від корозії, ефективний і на солоних водоймах..
    13. Вигідна ціна, відчутно нижча за «топові» японські аналоги.

    Для кого? Для чого?

    Тихий 4х тактний Парсун F9.8 Бе Ем Ес Ді Сі з низьким рівнем вібрації – вдалий вибір для невеликого або середнього човна. Модель швидко виведе його на глісер, забезпечить комфортну тролінгову риболовлю та спокій, необхідний на полюванні. А також допоможе  досить швидко перевезти туристичний чи інший вантаж та/або 3-4 людей у водотоннажному режимі.

    Цей човновий мотор забезпечить вам продуктивний та цікавий відпочинок на водоймі. Допоможуть у цьому сучасні конструктивні рішення, які підвищують безпеку власника, човна і самого мотора. Багата комплектація дозволяє адаптувати його роботу до складних погодних і гідрологічних умов. Він легко заводиться, простий у керуванні і невибагливий в обслуговуванні.

    Парсун F9.8 BMS DC – це надійний агрегат для кращого відпочинку за надзвичайно економну ціну. Продуктивному використанню мотора сприяє оптимальне співвідношення габаритів та потужності.

    Він використовується як:

    • човновий мотор для риболовлі;
    • човновий мотор для тролінгу;
    • човновий мотор для полювання;
    • човновий мотор для швидкісних поїздок на глісері;
    • човновий мотор для транспортування вантажів чи людей недалеко від берега;
    • човновий мотор для комерційного використання (у сфері прокату човнів, тощо);
    • човновий мотор для рибних та водних господарств, природоохоронних і дослідницьких організацій;
    • човновий мотор для будь-яких інших цілей, де потрібен легкий, недорогий і простий у керуванні агрегат потужністю до 10 к.с.

    Для яких плавзасобів?

    Човновий мотор для тролінгу Parsun F9.8 BMS DC підходить для плавзасобів різного типу і конструкції, плоскодонних та кільових. Зокрема:

    • надувних (ПВХ) човнів;
    • алюмінієвих човнів;
    • пластикових човнів;
    • RIB човнів.

    Наявність короткого дейдвуда (розмір S) дозволяє встановлювати його на стаціонарні та навісні транці висотою 381 мм.

    Корпус мотора та його складові добре захищені від корозії не лише на прісних, а й на солоних водоймах. Для цього при виробництві використовується потужний «морський» алюмінієвий сплав. А також інші технології антикорозійного захисту (зокрема цинкування каналів системи охолодження й монтажних елементів).

    Перед купівлею човнового мотора переконайтеся, що його потужність відповідає дозволам виробника вашого плавзасобу. Звертайтеся до наших консультантів, які допоможуть із вибором.

    Особливості моделі

    Легкий і малогабаритний човновий мотор Parsun F9.8 BMS DC – це одна з версій популярної серед рибалок 9,8-сильної моделі F9.8 BMS.

    Різниця полягає в наявності у F9.8 BMS DC електрогенератора з робочою напругою 12 V та силою струму 6 A.

    Додатково він оснащений стабілізатором. Що дає змогу заряджати акумулятор. А також тривалий час живити бортові прилади човна та користувацьке обладнання відпочиваючих. Зокрема й електронні ґаджети.

    Завдяки цьому вдосконаленню ваш відпочинок на природі буде більш комфортним, ви не залишитеся без зв’язку й інтернету.

    Всі інші робочі характеристики мотора та її оснащення взяті від базової моделі Парсун F9.8 BMS. Дізнатися про неї можна за посиланням.

    Детальніше про недорогий 4х тактний човновий мотор Парсун Ф 9,8 БМС ДС

    1. Мінімальна можлива вага при такому багатому оснащенні та комплектації. Він «економить» вантажопідйомність судна й дозволяє взяти в дорогу більше корисного вантажу на довгий час відпочинку. Швидше виводить човен на глісер, порівняно з більш важкими аналогами. Без особливих зусиль переноситься в руках та встановлюється силами однієї людини.
    2. Ергономічність і зручні габарити корпусу. Мотор можна зберігати й транспортувати в обмеженому просторі.
    3. Продумана зовнішня конструкція. Найважливіші елементи керування знаходяться «під рукою» керманича, що полегшує керування судном в складних умовах і на швидкості. Для зручнішого перенесення в руках є широка ручка.
    4. Робочі характеристики, які перевищують очікування. Ця лінійка човнових моторів характеризується збільшеним об’ємом, завдяки двом циліндрам на 209 см. куб. А також прогресивною системою газорозподілу OHC. Агрегат став продуктивнішим, прийомистішим і точнішим в роботі. Та зберіг високу економію палива, характерну для човнових моторів Парсун – «їсть» лише 3,4 літри на годину. Індикатор мастила допомагає контролювати його запас.
    5. Місткий якісний зовнішній паливний бак. Його об’єм у 12 л забезпечить вас запасом палива на досить довгий час на водоймі. На додачу в комплекті є довгий шланг із конекторами та грушею підкачки палива.
    6. Надійність системи запалювання та ручного стартера. Електронне запалювання CDI допомагає швидко й без зайвих зусиль почати рух навіть при низькій температурі. Робота системи не потребує додаткового джерела живлення та не залежить від робочих показників агрегату. Це дозволяє стабілізувати його роботу й знизити холості оберти до 900-1000 для заощадження ресурсів мотора.
    7. Румпель із ручкою газу. Поворотна ручка газу на румпелі дозволяє міняти оберти та керувати напрямком одночасно. Це практично і безпечно. Руків’я ручки із прорезиненим рельєфним покриттям добре тримається навіть у вологій руці на швидкості й на хвилях.
    8. Регулятори сили повороту мотора та ручки газу. Обирайте оптимальну чутливість поворотних механізмів до ваших зусиль, яка відповідає умовам та швидкості поїздки. Це ваша безпека та комфорт керування човном.
    9. Ефективна вихлопна система. Вивід відпрацьованих речовин здійснюється через маточину гвинту. Це дозволяє ще зменшити і без того низький рівень шуму. А також підвищити ККД мотора та покращити гідродинамічні якості човна – завдяки відсутності вихлопного патрубка на дейдвуді.
    10. Три передачі. Починайте рух назад або переводьте мотор у нейтральний режим простим перемиканням важеля на боці корпусу. Він зручної форми та розташований близько до керманича.
    11. Запуск мотора можливий лише на нейтральній передачі. Це конструктивне рішення підвищує безпеку агрегату й людей у човні.
    12. Система аварійної зупинки. Ще одне важливе безпекове рішення, без якого не обходиться ні один надійний човновий мотор. Чека на шнурі кріпиться до кнопки зупинки мотора на румпелі. Інший кінець шнура – до екіпірування керманича. Якщо внаслідок якихось причин він небезпечно віддалиться від керма, чека висмикнеться і мотор миттєво зупиниться.
    13. Високопродуктивна система охолодження. Водяна система охолодження – краще рішення для човнового мотора. У моделі Парсун вона повністю захищена від корозії та обладнана термостатом для контролю температури. Тепер навіть тривала поїздка на підвищених обертах не загрожує агрегату перегрівом.
    14. Проста монтажна система на базі транцевих скоб та струбцин. Монтаж і демонтаж мотора в човен здійснюється за лічені хвилини. Допомагає в цьому невисока вага агрегату.
    15. Режим мілини та трім-система з фіксацією мотора в 5 положеннях нахилу. Ці механізми допомагають уникнути пошкоджень на складних ділянках водойм, безпечно швартуватися та підбирати оптимальний диферент човнового мотора для певного плавзасобу. Який покращує його ходові якості та дозволяє економити ресурс.

    Де недорого купити човновий мотор Parsun F9.8 BMS DC із гарантією?

    Надійний 4х тактний човновий мотор Parsun F9.8 BMS DC забезпечує рибалкам, мисливцям та прихильникам активного відпочинку на воді високий рівень комфорту й безпеки керування човном.

    Цей агрегат має всі переваги, властиві найкращим японським та американським аналогам. Ви можете отримати їх за цілком розумну, вигідну ціну – в нашому спеціалізованому інтернет-магазині parsun.in.ua. А на додачу ми забезпечимо:

    • повну передпродажну підготовку мотора;
    • офіційну гарантію на 36 місяців (за умови дотримання всіх гарантійних вимог);
    • безкоштовну доставку по Україні;
    • корисні консультації щодо експлуатації й обслуговування;
    • знижки та акції;
    • а також ПОДАРУНКИ*! Які ви можете обрати самі, або скористатися нашими пропозиціями. Це тахометр та лічильник мотогодин для човнових моторів Parsun RL-HM019R, мастило для 4х тактного човнового мотора Parsun 10W40 (1 л) та трансмісійне мастило для човнового мотора Parsun SAE90 (1 л).

    *Дізнайтеся про умови акції за посиланням.

    Купіть вже зараз човновий мотор Парсун F9.8 BMS DC для насиченого приємними враженнями дозвілля!

  • Характеристики
    Потужність мотора, к.с.

    9.8

    Потужність мотора, кВт

    7.2

    Тип мотора

    4 тактний

    Довжина дейдвуда, мм

    381

    Кількість циліндрів

    2

    Робочий об'єм циліндрів, куб.см

    209

    Діаметр циліндра та хід поршня, мм

    55х44

    Передавальне число

    2.08:1 (27:13)

    Система запалювання

    CDI

    Тип запуску

    ручний

    Керування

    румпельне

    Передачі

    вперед-нейтраль-назад

    Система подачі палива

    карбюратор

    Система газорозподілу

    OHC

    Рекомендоване паливо

    А92, А95

    Тип паливного бака

    зовнішній

    Витрати палива, л/г

    3.4

    Об'єм паливного бака, л

    12

    Масло в редуктор

    SAE 90

    Об'єм масла в редукторі, мл

    320

    Масло в мотор

    SAE 10W30, SAE 10W40

    Об'єм масляного картера, мл

    800

    Тип свічки запалювання

    NGK DPR6EA-9

    Максимальні оберти, об/хв

    5000-6000

    Генератор

    12 V, 6 A

    Охолодження

    водяне

    Вихлоп

    через маточину гвинта

    Трім

    ручний

    Режим мілини

    є

    Кількість лопастей гвинта

    3

    Стандартний гвинт (крок в дюймах)

    3×8.9''x8.3''

    Матеріал гвинта

    алюміній

    Розміри мотора, мм

    1039х965х364

    Вага мотора, кг

    38

    Комплектація

    інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., мотор 1 шт., паливний бак 1 шт., ремкомплект 1 шт., свічка запалювання 2шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт., шланг для паливного бака з грушею 1 шт.

    Країна виробник

    Китай

    Гарантія, місяців

    36