Човновий мотор Parsun Т30 BMS

Артикул: Т30BMS Категорія:
88150 грн

Цей товар відсутній в наявності і зараз недоступний.

Немає в наявності
  • Опис

    Човновий мотор Parsun Т30 BMS

    Аналог 30-сильної Ямахи: не менш надійний і зручний у керуванні, але набагато дешевший!

    Переваги 2х тактного двоциліндрового човнового мотора Parsun Т30 BMS

    1. Надійність, підтверджена офіційною гарантією на 3 роки.
    2. Виводить на глісер середні та великі човни на 4-5 місць із вантажем.
    3. Помірна вага, яка не обтяжує невеликий човен.
    4. Сучасна система керування забезпечує човну високу маневреність, плавність і стабільність ходу на швидкості.
    5. Економна витрата пального: 12 л/г.
    6. Зовнішній паливний бак на 24 л.

    Для кого?

    Потужний човновий мотор Parsun Т 30 B M S обирають прихильники активного дозвілля, яким потрібна швидкість більша за середню. А також максимально просте, зручне й безпечне керування суттєво навантаженим човном в різних умовах. Ця модель підходить практично для всіх видів активності на водоймах:

    • тролінгу й будь-яких інших видів риболовлі з човна;
    • полювання з човна;
    • швидкого пересування в глісерному режимі;
    • поїздок великою водоймою з туристичною метою;
    • буксирування водних атракціонів («плюшок», «бананів»);
    • розваг на водних лижах;
    • рятувальних операцій;
    • обслуговування організацій, діяльність яких пов’язана з водоймами.

    Для яких плавзасобів?

    Робочі характеристики недорогого човнового мотора на 30 к.с. Парсун T 30 B M S дозволяють ефективно використовувати його на суттєво навантажених середніх та помірно навантажених великих суднах. Мотор оснащений коротким дейдвудом (розмір S). Йому відповідає висота транця 381 мм.

    Він швидко й легко виведе на глісер:

    • надувний (ПВХ) човен до 7,5 м довжиною;
    • алюмінієвий човен середнього розміру;
    • пластиковий човен середнього розміру;
    • RIB човен середнього розміру.

    Також може встановлюватися на невеликих катерах, де частіше відіграє роль запасного або маневрового мотора.

    Детальний огляд моделі

    Оптимальна ергономіка для підвищення вантажопідйомності човна

    Надійний 2х тактний човновий мотор Парсун Т 30 BMS має просту, обтічну, ергономічну форму корпусу.

    Вона дозволила конструкторам розташувати основні елементи керування мотором та човном так, аби власник мав до них швидкий, безперешкодний доступ навіть на великій швидкості.

    Розміри агрегату не набагато більші за моделі значно меншої потужності. А вага 52 кг – типова для цього класу моторів і не більша за вагу «топових» японських зразків.

    Збалансоване співвідношення «вага/розміри/потужність» цієї моделі дозволяє взяти із собою в дорогу більше вантажу.

    Система запалювання CDI та надійний ручний стартер: один порух – і поїздка почалася

    Електронна конденсаторна система запалювання CDI у моторі Parsun Т30 BMS – це:

    • плавний, швидкий запуск мотора (зазвичай з першого ривка стартера навіть при мінусових температурах);
    • простота (порівняно з іншими системами запалювання), надійність та невибагливість;
    • точність роботи;
    • економність використання ресурсів;
    • продуктивна переробка паливної суміші.

    Всі ці чинники позитивно позначаються на вартості човнового мотора та його обслуговування. А також на стабільності його роботи та заощадливості.

    Мотор обладнаний також надійним ручним стартером із підвищеним захистом від корозії та зручним руків’ям.

    Система запалювання мотора Парсун Т30 пришвидшує виведення човна на максимальну швидкість.

    Зручна румпельна система: повний контроль над човном!

    Румпель човнового мотора Parsun Т30 BMS зручної довжини, зі змінним кутом нахилу. Оснащений поворотною ручкою керування обертами. Покриття ручки рельєфне, прорезинене. Добре тримається навіть у вологій руці.

    Одразу за румпелем на корпусі знаходиться регулятор плавності поворотів мотора з боку в бік. За його допомогою ви можете обрати оптимальну чутливість системи керування до ваших зусиль та до умов поїздки.

    Завдяки спеціальним конструктивним рішенням Парсун, вібрація на румпелі практично відсутня. Це допомагає керувати човном стабільніше й точніше.

    Практична, продумана система керування моделлю Парсун T 30 дозволяє вийти на новий рівень маневреності, комфорту під час поїздки та розкрити кращі ходові якості човна.

    Зміна передач: легко, просто, безпечно

    Мотор для великих ПВХ човнів Parsun T 30 має 3 передачі: вперед, нейтральна, назад.

    Важіль-перемикач досить великої та зручної форми, розташований з лівого боку корпусу.

    Заради безпеки, конструкція мотора дозволяє його запуск лише на нейтральній передачі.

    Керувати передачами  мотора Парсун Т30 дуже зручно – вам не потрібно відволікатися від напрямку руху, маневру або тролінгу.

    Генератор у базовій комплектації: ваші девайси не залишаться без живлення!

    Модель обладнана однофазним генератором 12V 6A. Встановивши реле зарядки, можна не переживати, що в довгій поїздці розрядиться ваш смартфон або інші пристрої, від яких залежить комфорт дозвілля. Основна ж роль генератора – живлення бортових пристроїв човна.

    Вихлоп через маточину гвинта: більше ефективності, менше шуму

    Відведення відпрацьованих газів через маточину гвинта підвищує тягу та ККД гвинта. А також зменшує шум від роботи агрегату.

    Відсутність окремого патрубку для вихлопу покращує гідродинамічні якості підводної частини мотора (знижується спротив води під час руху).

    Проста трім-система – для покращення ходових якостей човна

    Від того, наскільки правильно підібраний диферент (кут нахилу мотора), залежать швидкісні характеристики човна, продуктивність агрегату та його заощадливість, щодо палива. А також зручність та безпека керування. Подекуди власник човна і не знає на що той здатен, поки не почне «експериментувати» зі зміною диференту.

    Ручна трім-система моделі Parsun Т30 BMS дозволяє обрати одну із 4 значень диференту, відповідно до типу човна, ваги, пріоритетної швидкості та звичних умов на водоймі.

    Фіксація мотора в новій позиції тріму здійснюється простим штоком зі скобою. Не потрібні ніякі додаткові інструменти.

    Продумана конструкція тріму Парсун дозволяє ефективніше користуватися ресурсами мотора та човна. А також зробити поїздку більш безпечною.

    Режим мілини і не тільки

    На додачу до тріму, човновий мотор Парсун T 30 має механізм для оперативної напівавтоматичної зміни кута нахилу дейдвуду (тобто, глибини занурення гвинта). Він дозволяє піднімати мотор практично на ходу (вірніше, на нейтральній передачі) та фіксувати на 4 рівнях висоти.

    Головне завдання цього механізму – безпечний «обхід» підводних перешкод та подолання мілини.

    Фіксація на кожному з 4-х рівнів здійснюється автоматично. Щоб звільнити мотор і пересунути на інший рівень, потрібно натиснути на спеціальний важіль збоку від трім-системи і трохи підняти мотор.

    «Швидкий» механізм підйому та фіксації мотора дозволяє уникнути пошкоджень гвинта й трансмісії на складних ділянках водойми.  

    Найефективніша система охолодження

    Потужний човновий мотор Парсун Т30 BMS має систему водяного охолодження, яка по праву вважається найнадійнішою. Оскільки забезпечує безперервне підтримання робочого температурного режиму за рахунок постійної циркуляції води з водойми. Для більшої надійності система обладнана термостатом, який контролює температуру мотора.

    Важливо якомога частіше проводити перевірку й очищення вікон забору води та каналів системи охолодження у дейдвуді. Оскільки з часом вони можуть засмічуватися.

    Цілий комплекс рішень для захисту від корозії

    Компоненти 2х тактного човнового мотора  Parsun T15 BMS мають найвищу стійкість до корозійних впливів у солоній та прісній воді. Відтак, ця модель може використовуватися також на морських судах. Рішення для захисту від корозії:

    • «морський» алюмінієвий сплав, з якого відлиті корпус, гвинт та стартер;
    • багатошарове ґрунтове покриття та спецфарба на корпусі й дейдвуді;
    • елемент катодного захисту під антикавітаційною плитою;
    • цинкове покриття каналів системи охолодження.

    Парсун ніколи не забуває про вашу безпеку

    Подібно до всіх «парсунівських» моделей, версія T30 комплектується чекою безпеки на шнурі. Чека кріпиться перед запуском мотора до червоної кнопки примусової зупинки. Інший кінець шнура фіксується карабіном на руці або екіпіровці власника. Якщо власник втратить рівновагу, чека висмикнеться і мотор моментально вимкнеться.

    Не нехтуйте своєю безпекою – користуйтесь чекою аварійної зупинки човна при кожному виїзді!

    Де краще купити потужний човновий мотор Parsun T30 BMS?

    Ви готові придбати цей продуктивний, безпечний та надійний агрегат? Тоді це варто зробити там, де вам нададуть сервіс, який повністю відповідає вашим інтересам.

    Спеціалізований інтернет-магазин parsun.in.ua забезпечить вам найкращі умови покупки:

    • оптимальну ціну;
    • повну передпродажну підготовку мотора;
    • офіційну гарантію 36 міс.;
    • безкоштовну доставку по Україні;
    • знижки та акції;
    • а також ПОДАРУНКИ: страхувальний жилет WEEKENDER із неопрену, трансмісійне мастило для човнового мотора Parsun SAE90 (1 л) або мастило для 2-х тактного човнового мотора Parsun TCW3 New (1 л).

    Не зволікайте, замовляйте! Адже покупка потужного 2х тактного човнового мотора Parsun 30 BMS ще ніколи не була такою вигідною на ринку України!

  • Характеристики
    Потужність мотора, к.с.

    30

    Потужність мотора, кВт

    22

    Тип мотора

    2 тактний

    Довжина дейдвуда, мм

    381

    Кількість циліндрів

    2

    Робочий об'єм циліндрів, куб.см

    496

    Діаметр циліндра та хід поршня, мм

    72х61

    Передавальне число

    2.08:1 (27:13)

    Система запалювання

    CDI

    Тип запуску

    ручний

    Керування

    румпельне

    Передачі

    вперед-нейтраль-назад

    Система подачі палива

    карбюратор

    Система газорозподілу

    зворотно-петльова

    Рекомендоване паливо

    А92, А95

    Тип паливного бака

    зовнішній

    Витрати палива, л/г

    12

    Об'єм паливного бака, л

    24

    Масло в редуктор

    SAE 90

    Об'єм масла в редукторі, мл

    320

    Масло в паливну суміш

    TCW-3

    Тип свічки запалювання

    NGK BR7HS-10

    Максимальні оберти, об/хв

    4500-5500

    Генератор

    12 V, 6 A

    Охолодження

    водяне

    Вихлоп

    через маточину гвинта

    Трім

    ручний

    Режим мілини

    є

    Кількість лопастей гвинта

    3

    Стандартний гвинт (крок в дюймах)

    3×9-7/8''x12''

    Матеріал гвинта

    алюміній

    Розміри мотора, мм

    1134х849х399

    Вага мотора, кг

    52

    Комплектація

    запасна свічка запалювання 2 шт., інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., крильчатка водяної помпи 1 шт., мотор 1 шт., паливний бак 1 шт., ремкомплект 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт., шланг для паливного бака з грушею 1 шт.

    Країна виробник

    Китай

    Гарантія, місяців

    36

  • Відгуки (0)
    Поки немає жодного відгуку. Станьте першим.
    Написати відгук
    Ваш відгук
    Ваша оцінка
    Ім'я
    Email