Човновий мотор Parsun T15 BMS
-
Опис
Човновий мотор Parsun T15 BMS
Найпопулярніша модель Парсун для середніх і великих човнів. Ідеальний компроміс між потужністю та ціною.
Переваги 2х тактного двоциліндрового човнового мотора Parsun T15 BMS
- Надійність, підтверджена офіційною гарантією на 36 місяців.
- Невисока ціна, як для мотора «на всі випадки життя».
- Виведе на глісер 4-місний човен із вантажем.
- Сучасна система керування для маневреності, безпеки й комфорту власника.
- Економність витрати пального та зовнішній бак на 24 л, якого вистачить на години безперервної роботи агрегату.
Для кого?
Човновий мотор Parsun T 15 BMS обов’язково сподобається своєю потужністю та простотою керування власникам середніх або великих човнів. Модель стане в нагоді прихильникам:
- риболовлі з човна у прісних та солоних акваторіях;
- полювання на водну дичину;
- швидкісних прогулянок на глісері;
- подорожей великими водоймами.
Також підійде для:
- буксирування водних атракціонів або легких плавзасобів;
- рятувальних служб.
Для яких плавзасобів?
Човновий мотор із зовнішнім баком Парсун T15 BMS обладнаний коротким дейдвудом (розмір S). Відтак, підходить для транців висотою 381 мм. Може встановлюватися на наступних типах плавзасобів (якщо максимальна потужність мотора 15 к.с. дозволена виробником плавзасобу):
- на надувних (ПВХ) човнах довжиною 4-6 м;
- на алюмінієвих човнах;
- на пластикових човнах;
- на RIB човнах;
- на катерах – в якості запасного або маневрового мотора.
Детальний огляд моделі
Формула Parsun T15 для швидкого глісеру: легкість + сила
Човновий мотор із режимом мілини Parsun T 15 має ергономічну, просту форму корпусу, яка полегшує зберігання й перевезення. Ця модель важить стільки ж (або навіть менше), як і більшість моделей аналогічної потужності від «топових» світових виробників (зокрема японських).
Попереду корпусу є ручка, яка зручно лягає в долоню. Заглиблення позаду під корпусом додає зручності при перенесенні в обох руках.
Мінімальна вага мотора при високій потужності дозволяє човну швидше виходити на глісер, перевозити у човні більший вантаж, заощаджує ресурси двигуна та паливо.
Запалювання з першої спроби
Запалювання TCI забезпечує швидкий старт мотора навіть при низьких температурах. Стартер із ручкою комфортної форми полегшує процедуру.
Конструкція агрегату дозволяє запуск лише на нейтральній передачі. Це підвищує безпеку самого мотора і власника в човні.
Навіть необкатаний човновий мотор Парсун T15 «з упаковки» зазвичай демонструє безвідмовний запуск із першого ривка.
Система керування, яка надає впевненості в складних умовах
Човновий мотор для невеликих човнів Парсун T 15 B M S обладнаний практичною румпельною системою зі змінним кутом нахилу румпеля.
Найважливіші елементи керування знаходяться на румпелі:
- ручка газу з рельєфним прорезиненим покриттям, завдяки якому вона добре тримається у вологій руці;
- регулятор плавності обертання ручки газу (може виступати також фіксатором обертів);
- кнопка зупинки мотора.
Регулятор плавності руху ручки газу дозволяє налаштувати її оптимальну чутливість до ваших зусиль. Відтак, найкращим чином пристосувати до режиму поїздки, досвіду керманича, погоди та гідрологічних умов водойми.
Модель Parsun T 15 дозволяє підібрати найзручніший режим керування та забезпечить високу маневреність плавзасобу за різних умов.
Просте перемикання передач
Недорогий човновий мотор Парсун T 15 обладнаний досить великим і зручним важелем перемикання передач. Він розташований поруч із румпелем на фронтальній панелі, щоб вам не довелося далеко тягнутися.
Є три передачі: «вперед» (важіль на себе), «нейтральна» (середнє положення важеля), «назад» (важіль від себе).
4-позиційний трім, який розкриє більше можливостей вашого човна
Трім-система моторів Парсун дозволяє підібрати диферент, відповідно конструкції плавзасобу, ваги, бажаної швидкості та інших умов. Відтак, допомагає ефективніше використовувати можливості мотора й човна.
Надійний човновий мотор для глісеру Parsun T 15 обладнаний трім-системою з 4 позиціями.
Фіксатором виступає простий шток зі скобою, яка обертається на осьовому кріпленні. Для зміни кута нахилу мотора не потрібно ніяких монтажних інструментів. Просто поверніть скобу, щоб витягнути шток.
Від правильно підібраного диференту залежить багато речей. Зокрема швидкість (та й взагалі можливість) виходу човна на глісер, безпека його власника, продуктивність мотора, витрата палива й ресурсу агрегату, максимальна швидкість човна, комфорт керування.
Спрощена система підйому мотора на випадок підводних перешкод
Потужний човновий мотор Парсун T 15 має також окрему систему оперативної зміни кута нахилу дейдвуду і, відповідно, глибини занурення гвинта. На відміну від «стаціонарного» тріму, нею можна користуватися навіть із човна на нейтральній передачі.
Система має 4 позиції. У найвищій точці гвинт повністю піднятий над водою. У найнижчій – повністю занурений настільки, наскільки дозволяє актуальна позиція тріму.
Система облаштована помітним важелем із ручкою (під корпусом мотора з лівої сторони). Щоб підняти мотор вище, потрібно потягнути важіль на себе і підняти мотор. Для спуску вниз важіль пересувають уперед, а мотор трохи піднімають, щоб звільнити з фіксації.
Проста й швидка система підйому мотора «на ходу» допомагає вчасно уникнути пошкоджень гвинта й редуктора на мілині або при маневруванні серед підводних перешкод.
Захист від перегріву
2х тактний човновий мотор Парсун Т 15 B M S обладнаний високоефективною системою водяного охолодження з термостатом. Який відповідає за постійне підтримання температури в робочому діапазоні. Водяне охолодження вважається найнадійнішим для човнових моторів.
Важливо періодично перевіряти й очищати вікна та канали системи охолодження у дейдвуді, аби забезпечити безперешкодне циркулювання води.
Безкомпромісна стійкість до корозії
Складові човнового мотора Parsun T15 BMS демонструють відмінну стійкість до корозії не лише на прісних, а й на солоних водоймах. Все завдяки:
- «Морському» алюмінієвому сплаву, з якого відлиті корпус, гвинт та стартер.
- Багатошаровому покриттю з ґрунтовки та спеціальної фарби на корпусі й дейдвуді.
- Катодному захисту (анод встановлений під антикавітаційною плитою).
- Цинковому покриттю каналів системи охолодження.
Безпека власника
Човновий мотор Parsun T15 BMS комплектується шнуром із чекою безпеки, яка фіксується на кнопці зупинки мотора. Інший кінець шнура кріпиться карабіном до руки або екіпіровки власника.
При втраті керування чи падінні людини з човна чека висмикується і мотор одразу ж вимикається.
І це ще не все! Ось іще декілька переваг моделі Парсун T 15 для вашого комфорту
- однофазний генератор 12V 6A (для живлення інших електропристроїв потребує встановлення реле зарядки).
- можливість встановлення електростартеру (під капотом для цього є окремі кабелі);
- корпус на одній, але надійній застібці (забезпечується легкий доступ до «нутрощів» агрегату під час обслуговування);
- вихлоп через маточину гвинта (підвищує ККД мотора, зменшує шум та опір підводної частини за рахунок відсутності патрубку);
- відсутність вібрації на румпелі;
- помітно тихіша робота, порівняно з дешевшими моделями Парсун;
- паливний бак на 24 л з індикатором рівня палива і довгим шлангом, який обладнаний штуцерами для легкого під’єднання та грушею для підкачки.
Де краще купити човновий мотор для глісеру Parsun T15 BMS?
Тепер ви знаєте, чому варто купити човновий мотор Парсун T 15 B M S, якщо вашому човну дозволена така висока потужність. В цей агрегат можна закохатися з першого виходу на воду. З першого звуку мотора. Ба, навіть із першого ривка стартера.
Наш спеціалізований інтернет-магазин parsun.in.ua пропонує все, щоб ви отримали максимальне задоволення від цієї покупки:
- збалансовану, зрозумілу ціну;
- повну передпродажну підготовку мотора;
- офіційну гарантію 36 міс.;
- безкоштовну доставку по Україні;
- знижки;
- а також ПОДАРУНКИ на ваш вибір: мастило для 2-тактних човнових моторів Parsun TCW3 New (1 л), або чохол для мотора Parsun T15.
Купіть 2х тактний двоциліндровий човновий мотор Parsun T15 BMS – відчуйте владу над водною стихією!
-
Характеристики
Потужність мотора, к.с.
15
Потужність мотора, кВт11
Тип мотора2 тактний
Довжина дейдвуда, мм381
Кількість циліндрів2
Робочий об'єм циліндрів, куб.см246
Діаметр циліндра та хід поршня, мм56х50
Передавальне число2.08:1 (27:13)
Система запалюванняTCI
Тип запускуручний
Керуваннярумпельне
Передачівперед-нейтраль-назад
Система подачі паливакарбюратор
Система газорозподілузворотно-петльова
Рекомендоване паливоА92, А95
Тип паливного баказовнішній
Витрати палива, л/г7.9
Об'єм паливного бака, л24
Масло в редукторSAE 90
Об'єм масла в редукторі, мл250
Масло в паливну сумішTCW-3
Тип свічки запалюванняNGK BP7HS-10
Максимальні оберти, об/хв4500-5500
Генератор12 V, 6 A
Охолодженняводяне
Вихлопчерез маточину гвинта
Трімручний
Режим мілиниє
Кількість лопастей гвинта3
Стандартний гвинт (крок в дюймах)3×9-1/2''x10''
Матеріал гвинтаалюміній
Розміри мотора, мм1040х873х332
Вага мотора, кг36
Комплектаціязапасна прокладка в мотор 1 шт., запасна свічка запалювання 2 шт., інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., мотор 1 шт., паливний бак 1 шт., ремкомплект 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт., шланг для паливного бака з грушею 1 шт.
Країна виробникКитай
Гарантія, місяців36
-
Відгуки (0)
Поки немає жодного відгуку. Станьте першим.Написати відгук