- 2 %

Човновий мотор Parsun F6A BMS

30400 грн 29944 грн
Є в наявності
  • Опис

    Човновий мотор Parsun F6A BMS

    Бюджетна модель 4х тактника для невеликих човнів, яка випереджає за можливостями навіть аналоги від японських ТОП-брендів. Забезпечує понаднормову продуктивність агрегату, підвищену маневреність та швидкість човна. А також комфорт і безпеку керування навіть у складних умовах на водоймі.

    Переваги 4х тактного 1-циліндрового човнового мотора Parsun F6A BMS

    1. Надійність, підтверджена 3х річною гарантією.
    2. Помірні габарити та вага.
    3. Дуже низькі рівні шуму, вібрації та шкідливих викидів у повному діапазоні обертів.
    4. Підвищені динаміка й потужність – завдяки вдосконаленому силовому блоку й трансмісії.
    5. Може транспортуватися на боці без витікання мастила з картера.
    6. «Швидка» система пуску «холодного» мотора.
    7. Заощадливе використання палива й технічного ресурсу.
    8. Режим мілини.
    9. Продумана, проста й практична система керування.
    10. Антикорозійний захист, дієвий навіть на морі.
    11. І все це – за ціну, яка відчутно нижча за японські та американські аналоги!

    Для кого? Для чого?

    Тихий 6-сильний Парсун F6A BMS – бажане придбання для кожного рибалки або мисливця, який володіє невеликим або середнім плавзасобом. Чому?

    Цей агрегат легко виводить на глісер надувні човни довжиною до 3,5 м з помірним навантаженням (1-2 людини, запас палива та екіпіровка для дозвілля). Та забезпечує якісний, динамічний тролінг прихильникам цього виду риболовлі.

    Практика доводить, що модель F6A здатна перевищити заявлений виробником максимум обертів. При використанні мотора в комплекті з ПВХ-човном Parsun PR  Air 340 швидкість у глісерному режимі легко досягла 28-30 км/ч з однією людиною вагою 70-100 кг на борту.

    Спеціалісти рекомендують Parsun F6A BMS:

    • для всіх видів риболовлі з човна, зокрема й тролінгу;
    • для полювання за водною дичиною;
    • для розважальних поїздок на глісері;
    • для транспортування невеликих вантажів та перевезення людей у водотоннажному режимі;
    • для комерційного використання (прокат човнів, тощо);
    • для човнів на службі рибних та водних господарств, природоохоронних та дослідницьких організацій;
    • для інших цілей, де потрібен легкий, недорогий і простий у керуванні човновий мотор на 6 к.с.

    Для яких плавзасобів?

    Човновий мотор для тролінгу Парсун Ф 6 А Бе Ем Ес рекомендований для невеликих плавзасобів:

    • надувних (ПВХ) човнів;
    • алюмінієвих човнів;
    • пластикових човнів;
    • RIB човнів;
    • гребних човнів.

    Цей легкий 4х тактник  має короткий дейдвуд (розмір S). Відтак, може монтуватися на стаціонарних та навісних транцях висотою 381 мм.

    Основним матеріалом корпусу та компонентів мотора є «морський» алюмінієвий сплав. Внутрішні канали охолодження в дейдвуді, а також монтажні елементи оцинковані. Ці рішення забезпечують мотору високу стійкість до корозії не лише в прісній, а й у солоній воді.

    Перед купівлею човнового мотора для певного човна радимо перевірити, чи відповідає потужність агрегату характеристикам човна та допускам його виробника.

    Детальний огляд моделі

    Збалансовані габарити та «універсальна» вага

    Недорогий 4х тактний човновий мотор Parsun F6A BMS – один із найлегших у своїй категорії потужності. Поєднання легкості, продуктивності та потужності в 6 к.с. пришвидшує виведення човна на глісер і набір потрібної швидкості.

    Практичні зовнішні параметри, форма й мала вага мотора спрощують зберігання, транспортування та монтаж. Його можна без великих зусиль переносити в одній руці – допомагає ручка зручної форми та значного розміру.

    Помірні габарити й вага човнового мотора Парсун Ф 6 A BMS дозволяють взяти з собою більший запас палива та спорядження для відпочинку. А також більш заощадливо витрачати паливо, ресурс агрегату й човна під час поїздки.

    Може транспортуватися на боці – мастило залишиться в картері!

    Розробники моделі вирішили проблему, типову для всіх 4х тактних човнових моторів – витікання мастила з картера, якщо мотор в горизонтальному положенні.

    Завдяки конструкції-«невиливайці», мотор Парсун Ф6A можна перевозити на боці в 3-х положеннях. І починати користуватися ним одразу після монтажу, не чекаючи, поки мастило стече назад.

    До речі, рівень мастила можна швидко перевіряти через спеціальне оглядове віконце.

    Вдосконалені силовий блок і трансмісія

    Потужний 4х тактний мотор Парсун-6 для невеликих човнів – це продуктивний та динамічний OHV агрегат. На практиці він навіть перевищує очікування й заявлені виробником норми. Це стало можливим завдяки наступним рішенням та вдосконаленням:

    1. Приймистому, продуктивному та компактному силовому блоку OHV.
    2. Збільшеному об’єму циліндру (одному з найбільших у цьому класі човнових моторів).
    3. Покращеній коробці передач зі спіральними шестернями й підвищеним передавальним числом. Яка забезпечує швидший та тихіший розгін човна. Без прискорення зношування механізмів агрегату.
    4. Трансмісії, яка обладнана кульовим та голчастим підшипниками на ведучому валу приводу. Особлива конструкція подовжує строк її служби, додає стабільності та динаміки агрегату.
    5. Системі примусового змащування.
    6. Безвідмовній, точній цифровій системі запалювання CDI.

    Незважаючи на збільшений об’єм, ця модель човнового мотора дуже економна. Витрати палива – максимум 2,3 літри на годину в.

    Менше зусиль і витрат часу на пуск мотора

    Човновий мотор для тролінгу Parsun 6 FABMS обладнаний електронною конденсаторною системою запалювання CDI. Її основна перевага – стабільність продукування іскри потрібної потужності точно в потрібний момент у повному діапазоні обертів.

    Відсутність механічних рухомих компонентів  додає їй ефективності й точності. Для цієї системи запалювання не потрібне додаткове джерело струму. Якість роботи системи запалювання CDI в човнових моторах Парсун не залежить від режиму мотора та його поточних налаштувань.

    При цьому сама система не потребує додаткового обслуговування й допомагає подовжити термін служби свічки.

    Надійний стартер

    Запуск пришвидшує також ефективний ручний стартер зі зручною ручкою та посиленим захистом від корозії. Підсилена муфта стартера подовжує термін експлуатації механізму.

    «Тихий» вихлоп

    В цій моделі відпрацьовані гази відводяться через маточину гвинта. Це дозволяє:

    • зменшити звучання і без того тихого агрегату;
    • зменшити гідроопір дейдвуда (завдяки відсутності окремого вихлопного патрубка) і покращити ходові якості плавзасобу;
    • підвищити реальні робочі показники мотора.

    Як і всі 4х тактні моделі Парсун, човновий мотор F6A BMS безпечний для навколишнього середовища Що підтверджується сертифікатами світового рівня.

    Ще більше переваг надійного човнового мотора Parsun F6A BMS

    1. Потужна та проста система кріплень – допомагає швидко встановити мотор й убезпечити від втрати.
    2. Проста та інтуїтивно зрозуміла система румпельного керування.
    3. Продумане розташування елементів керування (дозволяє кермувати, не відриваючись від напрямку або краєвидів на відпочинку).
    4. Система аварійної зупинки мотора – для безпеки власника на воді.
    5. Три передачі з системою захисту коробки передач і стартера. Запуск можливий лише на «нейтралі».
    6. Можливість відрегулювати плавність повороту ручки газу та дейдвуда. Регулятор на румпелі можна використовувати як фіксатор обертів – під час поїздки на одній швидкості
    7. Трім-система з можливістю міняти кут нахилу мотора в широкому інтервалі (для покращення ходових якостей човна та економії ресурсів мотора).
    8. Режим мілини. Для нього є окремий механізм підйому та фіксації піднятого мотора. Дозволяє уникнути пошкоджень гвинта об підводні перешкоди чи дно водойми.
    9. Найефективніша система охолодження човнового мотора – водяна з примусовим циркулюванням. Та з термостатом, який допомагає постійно підтримувати температуру працюючого агрегату на безпечному рівні.
    10. Конектор для додаткового зовнішнього паливного баку. Знадобиться, якщо об’єму вбудованого баку на 1,3 л виявиться недостатньо для вашої поїздки.

    Де краще купити човновий мотор Parsun F6A BMS?

    Невибагливий і недорогий 4х тактний човновий мотор Парсун F 6 A BMS створений, аби робити відпочинок на воді цікавішим, динамічнішим та безпечнішим.

    Якщо ви шукаєте максимальний набір сучасних переваг на фоні помірної ціни – спеціалісти радять звернути особливу увагу саме на цю модель.

    Наш спеціалізований інтернет-магазин parsun.in.ua забезпечить вам:

    • збалансовану, зрозумілу ціну;
    • повну передпродажну підготовку мотора;
    • офіційну гарантію на 36 місяців (за умови дотримання всіх гарантійних вимог);
    • безкоштовну доставку по Україні;
    • знижки та акції;
    • а також ПОДАРУНКИ*! Які ви можете обрати самі, або скористатися двома нашими пропозиціями. Це мастило для 4х тактних човнових моторів Parsun 10W40 (1 л.) та каністра SEAFLO на 5 л.

    *Дізнайтеся про умови акції за посиланням.

    Купіть надійний човновий мотор Parsun F6A BMS та насолоджуйтесь «на повну» улюбленим дозвіллям на воді!

  • Характеристики
    Потужність мотора, к.с.

    6

    Потужність мотора, кВт

    4.4

    Тип мотора

    4 тактний

    Довжина дейдвуда, мм

    381

    Кількість циліндрів

    1

    Робочий об'єм циліндрів, куб.см

    148

    Діаметр циліндра та хід поршня, мм

    64х46

    Передавальне число

    2.15:1 (28:13)

    Система запалювання

    CDI

    Тип запуску

    ручний

    Керування

    румпельне

    Передачі

    вперед-нейтраль-назад

    Система подачі палива

    карбюратор

    Система газорозподілу

    OHV

    Рекомендоване паливо

    А92, А95

    Тип паливного бака

    вбудований

    Витрати палива, л/г

    2.3

    Об'єм паливного бака, л

    1.3

    Масло в редуктор

    SAE 90

    Об'єм масла в редукторі, мл

    100

    Масло в мотор

    SAE 10W30, SAE 10W40

    Об'єм масляного картера, мл

    600

    Тип свічки запалювання

    DCPR 6 E, NGK CR6HS

    Максимальні оберти, об/хв

    4500-5500

    Генератор

    немає

    Охолодження

    водяне

    Вихлоп

    через маточину гвинта

    Трім

    ручний

    Режим мілини

    є

    Кількість лопастей гвинта

    3

    Стандартний гвинт (крок в дюймах)

    3×7-1/2''x7''

    Матеріал гвинта

    алюміній

    Розміри мотора, мм

    1050х965х390

    Вага мотора, кг

    27

    Комплектація

    інструкція з експлуатації 1 шт., картонна упаковка 1 шт., мотор 1 шт., ремкомплект 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., чека безпеки 1 шт.

    Країна виробник

    Китай